Witam!
Ten dział powstał po to abyśmy mogli wraz z Geraldem i LJ'em spełniać Wasze oczekiwania związane z działaniem naszego forum, jak i funkcjonowaniem Ligi! Zatem jeśli macie jakąś propozycję zmian to piszcie! Czekamy...
Offline
Ja mam propozycje co do regulaminu ja widzę to tak:
1.Nekropolia nie jest taka dobra dlatego uważam że nie powinna być zabroniona(mam doświadczenie w tym temacie)
2.Również zmniejszenie przyrostu w wrotach żywiołów według mnie jest bez większego sensu, ponieważ fenixy są słabe dlatego programiści dali większy ich przyrost.
3. Wielkość mapy nie powinna być narzucana. Najmniejsza jaką można wybrać powinna być M ale gracze po dogadaniu mogliby sobie zagrać na L lub jak chcą dłużej pograć to XL, w końcu gra się tylko 1 na 1 także i tak nie będzie to długo trwało.)chyba że wybiorą XL
Reszta regulaminu jest ok
Ja taki regulamin bym widział
Ale i tak zrobicie jak uważacie za stosowne
Pozdrawiam
Offline
Banyy napisał:
Ja mam propozycje co do regulaminu ja widzę to tak:
Propozycje do regulaminu były w innym temacie człowieku:/ ale jak już piszesz...
1.Nekropolia nie jest taka dobra dlatego uważam że nie powinna być zabroniona(mam doświadczenie w tym temacie)
To masz za małe doświadczenie ja z tobą wygram zawsze nekro. Masz zawsze normalną armie jak przeciwnik z tym że + ok. 200szkieletów na tyg.
2.Również zmniejszenie przyrostu w wrotach żywiołów według mnie jest bez większego sensu, ponieważ fenixy są słabe dlatego programiści dali większy ich przyrost.
Programiści nie zrobili też ballance więc grajmy na bardziej ułomnym randomie, wprowadźmy wrota wymiarów i lot bo programiści je wprowadzili więc nie są niesprawiedliwe, grajmy dalej grę nawet jak komuś się wylosuje przed miastem na randomce np horda cyklopów i nie będzie się mógł ruszyć ani o pole, albo jak po prostu nie będzie dojścia między graczami - bo programiści tego nie przewidzieli(albo przewidzieli i stwierdzili, że to nic nie zmieni).
Ostatnio edytowany przez Pentacz (2007-12-17 15:51:19)
Offline
Jak chcesz krytykować to czytaj doświadczony graczu, napisałem że reszta regulaminu jest ok. Jak tak to możemy zagrać na tym ballance co w lidze obowiązuje. Prosze cię bardzo "doświadczony graczu" , boże jacy ludzie są żałośni. Daj znać kiedy mam ci łupnia spuścić.
pozdro dla doświadczonego Pentacza LOL
Offline
a ja napisałem niedoświadczony graczu, tak w skrócie(chyba w końcu pojmiesz), że reszta regulaminu ma się tak samo do błędów programistów jak ich błąd co do feniksów +4 i potęgi nekromancji.
jak chcesz grać to PW - tzw. prywatna wiadomość lub gg, to się zmówimy, boże jacy ludzie są żałośni...
bez pozdrowień;]
Offline
Małpa
Wg mnie nekro nie powinno byc banowane gdyz ma wiele minusow np tylko 1 jednostka strzelajaca oraz beznadziejny 7 lv a szkielety sa do zneutralizowania gdyz ich zdolnosc ataku i obrony jest powaznie ograniczona w porownaniu z jednostkami 7 lv ktore to szkielety niby maja przewyzszac
Offline
A ty nie możesz zrozumieć szkielety nic ci nie dadzą a feniksy są słabe i dlatego to nie jest błąd programistów(tylko ktoś sobie tak wymyślił) nie wiem po co im zmniejszać przyrost. A i jeszcze jedno to twoje wypowiedzi są głupie. Wiem że regulamin układał herosik i z tego co widzę większość ludzi w tym punkcie wypowiada się popierając moje zdanie. Myślę że regulamin powinien być przystosowany do wypowiedzi ogółu graczy a nie "bo ja sobie wymyśliłem, że necro nie będzie bo łupnia kiedyś z nimi dostałem" Jak chcecie takie restrykcje wprowadzać to poczytajcie inne fora tam jest dużo więcej nie, tylko necro i wrota.
Zwracam się do Gerarda i Herosika o rozważenie jeszcze raz tego punktu w regulaminie
Pozdro
Offline
Chlopcy bez nerwów. Musze was jakos pogodzić. Oto moje zdanie na temat necro:
1. Szkielety/Kościeje nie sa zbyt dobre, sa szybkie i gdy dzieki nekromancji uzbieramy ich z 500 to moga byc powaznym zagrozeniem (przez nekromancje i prowadzenie gry ofensywnej taka ilosc szkieletu mozemy uzbierać, bohater takze ma ekspert nekromance)
2. Ożywieńce/Zombie sa wolni, slaba jednostka, potrzebn im przyspieszenie
3. Zjawy/upiory jednostki szybkie, lataja, zadaja duze obrazenia, same sie regeneruja
4. Wampiry/Wapiry Lordowie wysysaja punky zycia z atakowanego przeciwnika
5. Lisze/Arcylisze atakuja zabojcza chmura
6. Czarni rycerze/Wladcy Mroku niezwykle silnie i wytrzymala jednostka, moga zadac podwojne obrazenia, zaatakowana jednostka atakuje z minimalna sila,
7. Kosciane smoki/Upiorne smoki slabe, ale maly pozytek z nich jest
Offline
Małpa
nawiazujac do wypowiedzi admina...
1szkielety-zgadzam sie sa duzym zagrozeniem glowna sila ataku nekro jednak nie sa zbyt szybkie jednostki 7 lv maja rozne bonusy ktorych szkieletom brak porownanie jest uzasadnione bo 7lv to glowna sila wiekszosci miast
2zjawy-? dlaczego?przeciez jest wiele jednostek 3 lv znacznie silniejszych (np. beholdery wazki gryfy cerbery zyw lodu) pozatym zjawy maja malo hp a regeneracja niewiele daje tak jak namiot medyka zreszta posiadaja tez maly przyrost
3lisze,upiorni rycerze wampy-lisze sa silne jednak sa jedyna jednostka strzel jaka nekro posiada bonus zabojczej chmury jest bardzo przydatny gdyz potrafi ranic 4 naraz, wampy bardzo silne bonus zmartwychwstania dobry patent na nie to dobra jednoska strzel. W moich testach pokonaja kazda jednostka 4 i 5lv z wieloma z 6 lv takze moze walczyc. Warto jednak zauwazyc ze sa jednostki(zywiolaki golemy i gargulce) ktorym wamp nie moze odebrac punktow zycia. Z tego powodu tower i conflux moga rywalizowac z nekro. Upiorni rycerze sa jedna z najsilniejszych jednostek 6lv ale silniejsze sa np nagi.
Jak wynika z powyzszego opisu nekro ma plusy a takze powazne wady oto kilka z nich:
+-istnienie nekromancji - -tylko 1 jednostka strzelajaca
-bardzo silne wampiry -slaby 7lv
-silny 6 lv -brak premii za morale
-odpornosc na czary umyslu
Ogolnie nekro to silne miasto jednak uwazam iz tower conflux zamek i inne miasta dzieki swym bonusom mogom znim rywalizowac z powodzeniem
Moglibyscie np w ramach testu dopuscic nekro w lidze towarzyskiej i zakazac tylko uzywania ducha opresji
Offline
W lidze towarzyskiej obowiazuje tylko jedna zasada: nie mozna budowac gralla. Kazde inne zasady sa ustalane przez grajacych ze soba zawodnikow
Dla ligi towarzyskiej bedzie oddzielny regulamin
Offline
Ja mogę każdemu udowodnić siłę nekro jak tylko będzie czas heh
Nawet nikt z was nie zdąży wybudować jednostek 7lv więc nie ma sensu ich brać pod uwagę.
Ogólnie w sumie wolę grać na wszystkie rasy, ale wtedy raczej nekro ma zbytnią przewagę.
Pierwszy na kolejce jest Banyy - będę mu udowadniał dopóki tu na forum nie napisze, że liczba szkieletów jest mocno przesadzona:]
Offline
1:0 dla nekro
przed walką ok.900szkieletów po walce 1013 :]
Ale w sumie wampiry dosyc silne i z odradzaniem sie szczegolnie na gremlinach i koniki tez duzo robia. z tym ze te szkielety to bylo coś jak 'brak kontrataku wroga' ;]
Ostatnio edytowany przez Pentacz (2007-12-21 14:11:19)
Offline
niestety i z wielkim bólem muszę się zgodzić z pentaczem. Po porażce odczulem przesade szkieletów . Normalnie rozgromił mnie kościejami. Mam nadzieje ze w lidze spotkam cię dopiero baardzo poźno
Offline