Homo erectus
Osobiście wole wojownikow, ale dbam o ich rozwój również pod względem magicznym. Gram zamkiem, zazwyczaj wybieram Valeske ze względu na dużą ilośc łucznikow na początku i łucznictwo, pomaga mi to w ubijaniu pierwszych strażników i przyekspieniu.
Moje ulubione skille to:
-Łucznictwo
-Atak
-Płatnerz
-M.powietrza
-M.ziemii
-Taktyka
-Logistyka
-Mądrość
Offline
No ja tez czesto biore wojowników ale tez lubie czasem posmigac magami
moje ulubione skile to
łucznictwo
Magia zemi
atak
Platnerz
balistyka
Talent magiczny
A ulubieni bohaterzy
Walezka Solmyr Ivor crach hack zydar galantros (ten ze szkieletami nie iwem hjak sie pisze jak sie pomyliłem to sorka)
w dundenie lubie harpie Tazar i specjalnosc zywiolaki ziemi
Offline
Ja także lubię magów, a wojownicy to tylko gdy maja specjalność: Łucznicy >=2lvl, gryfy i zazwyczaj z potworami 5lvl lub 6lvl. Moje ulubione umiejętności to:
-atak
-dowodzenie
-inteligencja
-logistyka
-magia powietrza
-magia wody
-magia ziemi
-madrosc
-nekromancja(gdy gram nekro, lecz w lidze mi sie nie przyda)
-taktyka
-znajdowanie drogi(gdy ja lub moj przeciwnik gramy na trudnym terenie)
Do reszty czuję niechęć.
Offline
A ja tam w swoim bohaterze zawsze lubię rozwinąć magię przynajmniej jedną najlepiej jakby to była magia ziemi ale może być też i wody, albo powietrza. A tak wogóle to je wypisze jak zrobili to moi poprzednicy:
- balistyka
- magia ziemi
- mądrość
- może być łucznictwo
- może być logistyka
to ile już mamy 5........
- szczęście
- dowodzenie
- atak
To by było wsio.
Offline
Małpa
Logistyka
4 magie
inteligencja
mądrość
talent magiczny
To a propos mojego ulubionej postaci
Kiedy gram innymi postaciami najchętniej widzianymi skillami są:
Atak/obrona
logistyka/odkrywanie
pancerz/atak
dowodzenie/taktyka
ewentualnie jakaś magia do perfektu opanowana kiedy już nie ma szans na podany wyżej zestaw.
2 skrajne drogi rozwoju prezentuję Elastyczny jestem
Offline
Oczywiście zależnie od tego czy to mag czy też wojownik obiera się dwie drogi rozwoju(przynajmniej ja tak robie) a to wyglada mniej wiecej tak
Wojownik:
-Atak
-Łucznictwo
-Płatneż
-Logistyka (szczegolnie L i XL na M żadko ale zdaża się)
-2 magie zalezy od tego co sie w gilgi trafi i kim gram
-mądrość (raczej na L i XL)
-Taktyka (oczywiscie tez zalezy jakim zamkiem szczególnie Cytadela i Twierdza)
Mag:
-T.magiczny
-Inteligencja
-Mądrość
-2 magie (najczęściej ognia i ziemi ale bywa ze powietrza)
-Logistyka (to samo co wyżej)
-2 waleczne(Atak, Płatneż lub łucznictwo)
-ewentualnie 3 magia
Najlepszy Mag według mnie: Solmyr(Ł.Piorunów), Melekith(T.Magiczny) Najlepszy Wój:Tazar(Płatneż), Crag Harg(atak) , Ivor (Elfy i 2 dobre waleczne na początku )
No i to by było na tyle Pozdrufka
Offline
Homo erectus
czesto w waszych odpowiedziach pojawia sie balistyka i talent magiczny. Czy moge prosic o uzasadnienie? Czy jest jakas taktyka z tym związana? Bo wciąż żyje w przekonaniu ze te skille są nieprzydatne.
Offline
Nie martw sie ja też żyje w takim przekonaniu:) chyba że balistyka Gurnissonem albo ewentualnie Ignissą czasami genialnie sie spisuje.
Talent magiczny zwiększa tylko czary bijące... może o tym nie wiedzieliście dlatego to bierzecie:D? nie wpływa na żadne masowe czary, wskrzeszenie chyba nawet...kicha;]
jak już tu napisałem no to dla mnie:
wojowie - bo w polu się szybciej rozwiną i mają więcej w atk i def. chyba że gramy S 200% na 8kompów
Potężni z logistyką spece, na dłuższą mape skut.ataku, płatnerz a na krótszą spece od kluczowych jednostek.
skile kolejno: loga, taktyka, powietrze, ogień, atak, płatnerz, łuk z tym że czasami łuk lepszy albo bojowe ważniejsze troche bo w magii byle by mieć na czas expa ...
Offline
Kiedy grałem w hereosy, a było to dawno to zawsze wybierałem cytadele, a jeśli cytadela to oczywiście wystan, a skille hmm... takie jak wszyscy czyli:
- Łucznictwo
- Płatnerz
- Skuteczność ataku
- Magia ziemii ew wody lub powietrza
- Logistyka
- Taktyka
- Balistyka
Aha najlepiej wszystko na exp :]
Ostatnio edytowany przez Danek (2007-12-24 21:44:37)
Offline
Małpa
no to tak jak kazdy ;d
Offline
logistyka
taktyka
ziemia
powietrze
woda
madrosc
platnerz
inteligencja
to by bylo na tyle
Offline
biore tak jak Lee razem to wymyslilismy na testach
Pozdro z Pułtuska !!
Offline
Lee i Grax - ale u was chociażby taktyka jest gdzieś na końcu a to jest kluczowy skill jeśli gramy na łuczników i jeśli gramy na atak a więc zawsze... do tego daje trochę więcej kombinowania przy walkach z kompem i w ten sposób znam dużo ludzi co zazwyczaj biorą hirka 'byleby miał taktyke'.
Offline
Pentacz jeśli gra sie dobrze taktyka nie potrzebna może to kiedyś zrozumiesz
ale skille dobiera sie też do zamku tego to już nie zdradzę
Wiadomo jednak że nie zawsze będzie tak jak będziemy chcieli
Offline